Każdy właściel sklepu internetowego czy strony interentowej wie jak ważną jest pozycja strony w rankingu wyników wyszukiwania w najbardziej popularnej wyszukiwarce internetowej jaką jest Google.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest skomplikowanym procesem, tym bardziej że Google próbując skłonić właścicieli witryn www do korzystania z oferowanych przez nich usług w ustalaniu pozycji w wynikach wyszukiwania wciąż wprowadza zmiany w swoich algorytmach, które wpływają na pozycję stron.
Aktualnie sposób pozycjonowania witryn www po raz kolejny uległ zmianie. Z uwagi na kolejne zmiany poczynione przez Google bezpieczniej i wydajniej pozycjonuje się strony na większą ilość fraz. Przy większej ilości fraz czy słów kluczowych łatwiej jest Państwu pozyskać potencjalnego klienta, gdzyż Klienci coraz częściej doprecyzowują zapytania w wyszukiwarce. Czasem fraza która wydaje się być uboczną daje najlepsze efekty w postaci odwiedzalności sklepu internetowego. Większa ilość słów, to zarazem większa opłata za pozycjonowanie i z tego powodu ustaliliśmy ramy cenowe na zamawiane frazy. Im więcej słów tym niższa cena jednostkowa. Wyceny za pozycjonowanie określane są na podstawie ilości słów kluczowych:
do 5 słów kluczowych - stawka A
do 10 słów kluczowych - stawka B
do 15 słów kluczowych - stawka C
do 20 słów kluczowych - stawka D
powyżej 20 słów kluczowych - stawka E
Zachęcamy zapoznania się z naszą ofertą pozycjonowania dla stron i sklepów internetowych.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest skomplikowanym procesem, tym bardziej że Google próbując skłonić właścicieli witryn www do korzystania z oferowanych przez nich usług w ustalaniu pozycji w wynikach wyszukiwania wciąż wprowadza zmiany w swoich algorytmach, które wpływają na pozycję stron.
Aktualnie sposób pozycjonowania witryn www po raz kolejny uległ zmianie. Z uwagi na kolejne zmiany poczynione przez Google bezpieczniej i wydajniej pozycjonuje się strony na większą ilość fraz. Przy większej ilości fraz czy słów kluczowych łatwiej jest Państwu pozyskać potencjalnego klienta, gdzyż Klienci coraz częściej doprecyzowują zapytania w wyszukiwarce. Czasem fraza która wydaje się być uboczną daje najlepsze efekty w postaci odwiedzalności sklepu internetowego. Większa ilość słów, to zarazem większa opłata za pozycjonowanie i z tego powodu ustaliliśmy ramy cenowe na zamawiane frazy. Im więcej słów tym niższa cena jednostkowa. Wyceny za pozycjonowanie określane są na podstawie ilości słów kluczowych:
do 5 słów kluczowych - stawka A
do 10 słów kluczowych - stawka B
do 15 słów kluczowych - stawka C
do 20 słów kluczowych - stawka D
powyżej 20 słów kluczowych - stawka E
Zachęcamy zapoznania się z naszą ofertą pozycjonowania dla stron i sklepów internetowych.